søndag 11. mars 2012

Endelig litt tid til aa oppdatere bloggen igjen, etter omtrent en maaned med bare sporadisk tilgang til internett!

Til slutt endte jeg opp med aa vaere litt over en maaned paa Finca Weleda. En veldig bra maaned, med myyyye luking a primula og lavendelhoesting, samt mange nydelige gaaturer. Etter hvert ble jeg ogsaa kjent med folk fra La Domanda, et hostel i naerheten. Blant dem var to hollendere; Wendy, som er medeier i hostelet, og Daniel, nevoen hennes som var der paa besoek. Endelig kunne jeg snakke litt engelsk igjen, og alle paa hostelet var veldig hyggelige. Jeg dro ogsaa et par ganger til Belgrano, uten at jeg kan si at jeg ble mye klokere paa byen; den er virkelig merkelig (i hvert fall utseendemessig).
Uhm... Javel?

Perla. Veldig glad aa leke med bier og humler...




























Carmelia, lamaen. Trodde foerst hun var doed...

Paa La Domanda

Daniel proever det argentinske oelet i Cumbrecita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar